SuperOffice

?

Geplaatst door Hanna Vrielink

Geplaatst op 11 May 2020

427 weergaven

0 keer gereviewed

De functie is het beheren van alle externe relatiegegevens en interacties op marketingtechnische en communicatieve hoofdlijnen en het centraal vastleggen van deze gegevens.

https://superoffice.avans.nl

Applicatie is nieuw toegevoegd en wordt nog beoordeeld of applicatie is 'AVG-proof' maar wordt niet Avansbreed door DIF functioneel en technisch beheerd. Neem contact op met je ICTO-coach voor meer informatie.


Gerelateerde praktijkvoorbeelden

Er zijn nog geen praktijkvoorbeelden over deze tool :(


Screenshots


Video

Er is nog geen video :(


Informatie

Verdere beschrijving
De Engelstalige benaming voor relatiebeheer is Customer Relationship Management [CRM] en wordt vaak gebruikt om deze functie te benoemen. De functie bestaat uit het registreren, muteren, bewaren en opzoeken van relatie contact en andere relatie gegevens.
In de gehele organisatie wordt het gebruikt om externe relatie gegevens te delen. Er is een centrale lijst van relatie gegevens.

Alle academies en diensteenheden hebben 1 of meerdere gebruikerslicenties. Het vastleggen van externe relatiegegevens is door het College van Bestuur verplicht gesteld. Naast academies of diensteenheden maken er enkele lectoraten en expertisecentra gebruik van Super Office.

Handleidingen en instructies

Een actuele handleiding is te vinden in SuperOffice onder het tabblad instructies.

Trainingen

Training gebeurt op aanvraag; 1 op 1 of in een groep. Voordat een gebruiker een licentie krijgt, krijgt deze persoon eerst training. Dit wordt door de functioneel beheerder verzorgd op afroep.


Versie
Webapplictie 7.5.

Besturingssysteem

Deze software is geschikt voor:

  • Windows
  • iOS
  • Android

Bijzonderheden / voorwaarden voor gebruik

  • Er dient een licentie aangeschaft te worden voor het gebruik van SuperOffice. Er zijn 150 gebruikerslicenties.
  • SuperOffice is te vinden via:
    superoffice.avans.nl [crm en admin]
    crm.avans.nl [stage volgsysteem]

Storingen / Serviceverzoeken

  • Bij storingen neem je contact op met de Servicelijn.
  • Bij serviceverzoeken neem je contact op met de functioneel beheerder.

Functioneel beheerder

Het functioneel beheer wordt uitgevoerd door de leverancier zelf, de contactpersoon van Avans Hogeschool is:
Huub Hameleers [DMCS]
h.hameleers@avans.nl


Reviews

Er zijn nog geen reviews :(