Praktijkvoorbeelden
Actieve filters:
1 - 7 van de 7 praktijkvoorbeelden
Gamificatie van statistiek met Grasple -Blend Event
"."
Door Mirjam Winkelmolen | 14 July 2022
Flipping the English classroom - Blend Event
"."
Door Mirjam Winkelmolen | 08 April 2022
Studenten en docenten volgen online cursus Biomimicry
"Ilse Rovers"
Door Jan-Willem Cremers | 27 May 2021
Grasple
"Door middel van het interactieve web-based systeem wordt lastige stof beter uitgelegd dan dat dit in een traditioneel college het geval is."
Door Huub Kamp | 11 March 2021
Weg met die Weken!
"Maak je course (of module) overzichtelijker én flexibeler."
Door Jan-Willem Cremers | 28 January 2021
Mobiele Learning Game: wie zegt dat leren saai is?
"Kennis verwerven voor studenten op een gamified manier"
Door Judith Herrewijn | 22 January 2021
Differentiatie bij Wiskunde
"Studenten krijgen de keuze uit een aantal lessen die vooraf door docenten op onderwerp en niveau zijn gekwalificeerd"
Door Patrick Hoksbergen | 20 November 2020
1 - 7 van de 7 praktijkvoorbeelden